Friday, September 11, 2009

Tamer Hosny - Loveتامر حسني - حبHob



Tamer Hosny - Love

Where was love before I loved you
Tomorrow, no I don't want tomorrow unless with you

If I will live calling one word may it be your name
If I will live dreaming of tomorrow may it be from you
You are my favorite topic
My life began anew when I first saw you

If you leave me I will not live again after you
I have never experienced affection except when I was beside you
Oh you who is inside my heart I've inscribed your image
All my hope in my life is to remain in your embrace

تامر حسني - حب

حب كان فين الحب قبل ما أهواك
بكرة مش عايز بكرة الا و أنا وياك
حب كان فين الحب قبل ما أهواك
بكرة مش عايز بكرة الا و أنا وياك
لو حعيش أنده بكلمة تبقى أسمك
لو حعيش أحلم ببكرة يبقى منك
يلى أحلى سيرة لما بتيجى سيرتك
يلى عمرى أبتدى من يوم ما شوفتك
لو حعيش أنده بكلمة تبقى أسمك
لو حعيش أحلم ببكرة يبقى منك
يلى أحلى سيرة لما بتيجى سيرتك
يلى عمرى أبتدى من يوم ما شوفتك

حب كان فين الحب قبل ما أهواك
بكرة مش عايز بكرة الا و أنا وياك
حب كان فين الحب قبل ما أهواك
بكرة مش عايز بكرة الا و أنا وياك
لو تسبنى مش حعيش أنا تانى بعدك
عمرى ماشوفت الحنان غير و انا جنبك
يلى جوه جوه قلبى حفرت صورتك
كل أملى فى الحياة أفضل فى حضنك
لو حعيش أنده بكلمة تبقى أسمك
لو حعيش أحلم ببكرة يبقى منك
يلى أحلى سيرة لما بتيجى سيرتك
يلى عمرى أبتدى من يوم ما شوفتك

Lyrics transcription from La7oon.com

No comments:

Post a Comment